Духовна течія Великий Вогонь
  • Головна
  • Статті
  • Князь Огін
  • Радаслава
  • Газета
    • Випуск від 19.08.08
    • Випуск від 31.03.09
    • Випуск від 25.11.09
    • Випуск від 19.10.10
    • Випуск від 12.05.2011
    • Випуск від 01.07.2014
    • Випуск від 21.10.14
  • Відео
  • Зворотній зв'язок
Шолом страху

Шолом страху

Деталі
Категорія: Статті
Опубліковано: 08 липня 2022
Перегляди: 2014

Імовірно, що багатоголовість дракона в казках обумовлена зображеннями багатоголових змійовиків. Змійовики колись сприймалися як оберіг, з приходом християнства вони були демонізовані і стали сприйматися як щось негативне. Хоча це теж дуже умовно. Перемога над змієм-драконом - це пронизання дощової хмари сонячним промінням - перемога Апполона над піфоном.

Читати далі...

Еротична фреска за участю бога Юпітера

Еротична фреска за участю бога Юпітера

Деталі
Категорія: Статті
Опубліковано: 08 липня 2022
Перегляди: 1442

В одній із спалень у Помпеях археологи знайшли фреску, на якій зображена еротична сцена за участю римського бога Юпітера, який перетворився на лебедя, та легендарної королеви Спарти Леди.

Читати далі...

Дух Звіра

Дух Звіра

Деталі
Категорія: Статті
Опубліковано: 08 липня 2022
Перегляди: 1767

З прадавніх часів наші пращури складали казки і міфи про диких звірів, часто наділяючи їх містичною чарівною силою. Особливою постаттю давньої міфології відводиться ведмедю - господарю лісу. Коріння магічного, міфологічного і тотемного образу ведмедя ведуть в глибоку давнину. Давньослов'янська назва звіра "медведь" (той, хто відає медом) є прізвиськом, що вживалася замість справжньої назви священного звіра для того, щоб не накликати на себе його гнів.

Читати далі...

Великдень

Деталі
Категорія: Статті
Опубліковано: 08 липня 2022
Перегляди: 1871

Це свято пробудження природи, підготовки до аграрних робіт, а аграрні роботи напряму пов'язували з предками.
Особливе місце в давній картині світу наших предків займають журавлі.

Читати далі...

Кутній бог

Теос. Бог богів. Кутній бог

Деталі
Категорія: Статті
Опубліковано: 08 липня 2022
Перегляди: 1903

Первинне значення слова "теос" - це Діа-Зевс. Де Діа (два - чорний дів і  білий дів) бог неба і дощу. Він же Уран/Юпітер/Гермес - бог-отець. А  Зевс-Перун батько(породжує) Гермеса/Пана (блискавка розпорює дощову  хмару, з якої ллється дощ). Діаволос - грец. написання слова "діавол".  

Читати далі...

Пернатий Змій піраміди Кукулькана

Пернатий Змій піраміди Кукулькана

Деталі
Категорія: Статті
Опубліковано: 08 липня 2022
Перегляди: 2068

21 березня сотні туристів, екстрасенсів і любителів містики збираються біля піраміди Кукулькана в Чичен-Іца в очікуванні щорічного шоу - спуску Пернатого Змія по піраміді.

Читати далі...

К празднику Великого Перуна

Деталі
Категорія: Статті
Опубліковано: 08 липня 2022
Перегляди: 1583

К празднику Великого Перуна мы решили огласить первую часть древней прусской молитвы, которая никогда еще не было озвучена среди непосвященных. Мы не можем утверждать, что это заклинание использовали жрецы Великого Святилища Рамува, но их потомки смогли сохранить этот текст. Точный перевод тоже сделать практически невозможно, хотя построчно каждое слово понятно. Невозможно сравнить эту молитву с другими текстами, так как достоверных письменных документов на прусском языке практически не сохранилось. Само заклинание было записано в конце XIX века. 

Читати далі...

Язичницький фундаменталізм

Деталі
Категорія: Статті
Опубліковано: 08 липня 2022
Перегляди: 1291

Основою для етико-моральних переконань суспільства нового типу мають бути доплатонівські уявлення про взаємозв'язок матерії і духа та предків. Спотворення цих уявлень християнством в ході становлення цієї релігії призвело до штучного протиставлення духа і матерії, віри у абсолютне добро і абсолютне зло.

Читати далі...

Опис обрядів Йоля в сагах

Деталі
Категорія: Статті
Опубліковано: 08 липня 2022
Перегляди: 1823

У тексті саги про Хакона І Доброго наведено опис язичницьких обрядів Йоля:

За стародавнім звичаєм, коли очікувався Йоль (жертовний бенкет), всі бонди повинні були зібратися туди, де стояло капище, і принести припаси, які потрібні під час жертовного бенкету. Ha цей бенкет всі повинні були принести також пива. Для бенкету заколювали всякого роду худобу, a також коней. Вся кров від жертв називалася жертовною кров'ю, a чаші, в яких вона стояла, — жертовними чашами, a жертовні гілки [aspergills] були на кшталт кропил. Ними змащували п'єдестали ідолів, a також стіни капища зовні і всередині. Жертовною кров'ю окроплювали також людей. A м'ясо варилося і слугувало їжею на бенкеті. Посередині бенкетної палати горіли багаття, над ними були котли. Повні кубки передавалися над багаттями, і той, хто давав бенкет і був вождем, повинен був благословити повні кубки та жертовні страви. Першим був кубок Одіна — його пили за перемогу і панування свого конунга, потім йшли кубок Ньерда і кубок Фрейра — їх пили за урожайний рік і мир. Пили також кубок за своїх родичів, які вже були поховані. Вони називаються minni. Minni - це слово не ототожнюється з якимсь зображенням, зустрічається на рунічних каменях.

Читати далі...

Сторінка 3 із 3

  • 1
  • 2
  • 3